پرهامپرهام، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات من

تعطیلات تابستان 92

1392/9/11 16:12
نویسنده : پرهام
269 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان 92 من و مامانو بابا رفتیم شمال از رشت و لاهیجان تا آستارا بعد هم رفتیم اردبیل و  سرعین و تبریز و  اورمیه و مهاباد و سنندج و دوباره خرم آباد 12 روز طول کشید مسافرتمون خیلی خوش گذشت . البته مامانم میگه ما از وقتی تو 2 سالت بوده تو رو همیه شهر ها بردیم مسافرت ولی من چیزی یادم نمی آد ولی فیلمهاش هست و می بینم .. الن هر جا می ریم دیگه یادم می مونه.... این چندتا عکس رو از دریا و جنگل انتخاب کردم

 

یی

این عکسارو تو آستارا گرفتم اخه دو روز که لاهیجان و بندر انزلی بودیم هوا بارونی بودسب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله معصوم
13 آذر 92 11:40
قربونت برم خوش تیپ خاله همیشه خوش باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد